lista

Kär: nej
Önskar du att du bodde någon annanstans? i ett varmare land
Tänker du på självmord? nej. men ibland har man velat dö, smärtfritt helst.
Tycker du att du är attraktiv? ibland känner jag mig som en 10, men när jag går utanför dörren så är alla snyggare än mig.
Dricker du? mycket vatten
Använder du droger? internet är min enda drog.
Röker du? nej
Vilket schampo använder du? loreals, den där röda
Vilken parfym använder du? hypnôse och stella mccartney
Vad är du rädd för? höjder och sjukdomar
Gillar du att tvätta? ja det är roligt med nytvättat
Gillar du berg och dalbana? NEJ.

Senaste?
Filmen du hyrde?
oj. länge sedan, kanske nån gång i åttan haha.
Filmen du köpte? aldrig. jävla slöseri med pengar
Låten du hörde:  "dunka mig gul och blå", hon frida
Låten du laddade ner? "umbrella", rihanna
Personen du ringde? Deno
Personen som ringde dig? Pon
TV-program du såg?  cops, sent igår natt
Person du tänkte på? mamma och pappa, dom är nästan som en person haha

För eller emot?
Utnyttja någon? emot, men ibland har man utnyttjat folk till småsaker
Självmord? emot
Ungdomar som röker? bara dom inte röker i närheten av mig
Använda droger?  emot
Sex före äktenskapet? för
Köra onyktert? emot. jag hatar alla som dricker och kör.
Förhållanden? sunda förhållanden är jag för, men dåliga förkastar jag

Favorit?.
Mat:
kupus
Låt: ah. gud så svårt.
Sak att göra: prata
Sport: ingen
Dryck: fanta
Kläder: klänning
Film:  svårt. tittar verkligen sällan på filmer.
Bil: en med fyra hjul och fyra dörrar helst.
Serie: sex & the city

Har du någonsin?.
Gråtit över en pojke?
ja
Gråtit över en flicka? jepp
Ljugit för någon? ja
Varit i slagsmål? nej
Blivit arresterad? nej
Träffat någon från internet IRL? många haha

Antal?
Gånger du vart kär?
dödskär har jag aldrig varit
Gånger ditt hjärta brustit? den har småbrustit lite då och då
Hjärtan brustet på grund av dig? ja du, det är inte många
Tjejer du kysst? inga
Personer från grundskolan du fortfarande har kontakt med? hm. det finns ett par på msnlistan, och det är väl dom. typ fem pers haha.
Gånger ditt namn varit med i tidningen? många, typ fler än 50 gånger iaf
Ärr du har på kroppen? två. ett då jag fastnade i taggtråd när jag gick i trean, och ett från nyår 06 då en brud stampade mig på foten med sylvass klack.

Pålägg som gäller: majs och polisalama
Dagens dryck: vatten

Senaste?
Boken du läste?
spelet, neil strauss
Personen du fick e-mail av? adde
Personen du fick brev av? premiepensionsmyndigheten haha
Personen du fick sms av? nicole
Saken du köpte? hårfärg

Vad har du gjort idag? slappat, varit på netto och haft ångest
Var det kul? haha. skoj att träffa adisa, men inte det andra
Brukar du svära mycket? tyvärr hela tiden
När stiger du upp på morgonen? det beror på,men typ 11
Gillar du att slåss? ibland om jag känner att jag är arg och vill slå någon. men det gör jag ju aldrig
Vad har du på dig? pyjamas
Vad ska du göra ikväll? slappa tänkte jag
Vad är du allergisk mot? inget tack och lov.
Var har du ont? ingenstans
Använder du hårspray? ibland
Kan du stå på händer? nej haha.
Håkan Hellström eller The Ark? the ark
Salt eller socker? socker
Gillar du ketchup? kanske
Är du glad nu? ja haha
Var du glad igår? hm haha. ja det var jag nog.
Vad dansar du till? nelly furtado
Stockholm är... ? stressigt
Göteborg är?  mysigt
Kan du sjunga? nej. min pappa har även påpekat för mig att jag är tondöv. det sved lite.
Spaghetti eller makaroner? macaaaaaaaronis
Land du vill besöka? (just nu:) spanieeeeeen

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vaddå gillar du ketchup: kanske. Vem är det som tar såna där små koppar me ketchup varje gång vi besöker Donken. Va!? Du är ketchuplover. Erkänn det bara!

2007-05-07 @ 16:24:04
Postat av: magz

hahaha. jag är en smyglketchuplover

2007-05-07 @ 16:41:36
Postat av: Gabz!

OOhh sorry! Jaa måste få snoo din lista hihihi:P hoppas du kan förlåta mig!

2007-05-12 @ 19:36:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0