kära hagga

jag ska sova väldigt snart.

men det är typ vissa grejer som har lett till att vissa grejer har blivit som dom har blivit. hela veckan har varit konstig. och jag har  typ ingen koll på dagarna längre. uppsatsen har rubbat hela min tidsuppfattning. men snart är det över.

grejen är den att jag vet vad som stör mig, och det är tiden går så jäkla snabbt. och jag vet att jag ex kommer att sakna lund när jag åker hem upp till kycklingryd. det är ju här allt händer. det är ju det här livet jag vill leva. jag vill nog vara student för evigt. det har hunnit hända så mycket grejer under dom här två åren här. och nu låter jag jäkligt klyschig, men jag har lärt mig så mycket om mig själv, och nu snackar jag inte om praktiska grejer (betala räkningar och tvätta haha).

jag är klyschan personifierad typ. nu ska jag sluta snacka en massa crap och gå och sova.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0