inte mer vett än så

http://www.expressen.se/noje/1.677079


man förväntar väl sig inte speciellt mycket när det gäller serbien och deras skitpolitik. jag blir sur. och, om de nu anser att det är så "framåt" och att de försöker lägga allt bakom sig, varför då hålla på med sina tre sketna fingrar när halva europa tittar? snacka om att skita i det blåa skåpet och gräva sin egen jävla grav.

så därför upprepar vi den här underbara bilden som säger mer än mina tusen ord:

113361-519

och ärligt talat. låten SÖG.
heja ukraina. ni var bättre.

Kommentarer
Postat av: Gabz

Helt Rätt Magda! Stalno je tamo dizala tri prsta. jebla jee kozaa!!MRS! De kommer inte kunna hålla det i ett land med fullt av korruption.

2007-05-13 @ 13:06:02
URL: http://dissadnr1.blogg.se
Postat av: nida

http://www.superbosna.com/vijesti/politika/marija_uvrijedila_%bertve_genocida/
"Ova pobjeda je za Kragujevac, Beograd i novu Srbiju" - povikala je Marija nakon sinocnje pobjede. Ostaje nejasno o kakvoj "novoj Srbiji" govori dok svojim ponasanjem podstice najgoru vrstu nacionalizma i otvara duboke rane proslosti.
Kucka jedna. jag blir sur.

2007-05-13 @ 13:08:59
URL: http://nidaa.blogg.se
Postat av: Anonym

för jävligt.

2007-05-13 @ 14:54:19
Postat av: Anonym

zemlja krsta tri prsta duso.. d har inget me er o göra.. utan vår religion...a tror d räcker me att vi placerade oss bättre..tror därför inte alls att d har något me bosnien o göra...who cares..welcome to beograd sledece godine..ako necete.. e sitt hemma o lipa..

2007-05-13 @ 18:24:01
Postat av: magz

e jebi ga sada. så om det tyska bidraget hade stått och heilat i direktsänd tv så hade dom bortförklarat det med vad...?

2007-05-13 @ 20:37:39
Postat av: seno

znas sta, jebo vam ja majku cetnicku.

ja tackar för mig.

2007-05-13 @ 20:45:26
Postat av: Anonym

d e upp te tyskland om dom vill heila el inte, vilket innebär att d inte krävs nån förklaring till d..tri prsta e ren fakta...dom som tar åt sig gör d..o dom som inte tar åt sig bryr sig inte...
ahhaha seno seno.. jebes ti nama nasu cetnicku..i ja tebi tvoju sa brda sto te tako seljacki vaspitala..

peace ;)

2007-05-14 @ 12:27:15
Postat av: Anonym

Brankica du kan ta dina tre fingrar, trycka upp i rumpan och vrida om!

2007-05-14 @ 19:41:28
Postat av: Anonym

?! brankica up yours baby ;)

2007-05-14 @ 20:21:35
Postat av: Četnic

Muslimjävlar ni får ursäkta att jag är så sen men jag kom precis tillbaka till sverige från min semester... där jag slaktade ert folk så klart
IAF jag hoppas ni ruttnar i helvetet trotts allt det är vi som tar er dit lite tidigare

Där mohammed och allah (med litet a) ber om er förlåtelse pga att dom fått er att lita på deras bullshit

TRI PRSTA U SRCU / Cetri slova u dusi

2007-11-28 @ 00:27:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0