inte diskreta klubben direkt

det här var inget bra slut. inget bra slut alls. jag kollade på sista avsnittet i säsong 2 av Greys Anatomy. ni vet det där när Denny dör på slutet. a, allstå herregud.

jag skäms för att erkänna hur mycket jag grät. det känns mer okej om det är sådana diskreta tårar, men nu släppte det totalt. vet inte riktigt hur min hjärna fungerar och om den är som den ska. men när izzie började böla, så började jag också. inga tysta snyftningar, utan riktigt bölande, ni vet sånna där BUUÄÄÄÄÄHUU BUUHUUUEEE. typ.

jag måste sluta kolla på serier, och bara hålla mig till böcker.

image531
ja, typ så här.

Kommentarer
Postat av: amanda

hahaha du är för gullig

2007-05-18 @ 00:02:40
URL: http://mandz.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0