hundra flugor i en smäll

mycket trevligt att träffa på annika på vägen hem. hon gick tydligen rätt länge bakom mig innan hon kom ifatt mig. vi var båda rätt schletna och hon vägrade hänga med in på netto.

jag hade inte heller någon större lust att gå in på netto eftersom min mage var helt svullen och mina fötter var halvdöda pga alla skoskav som de envisas med att dra på sig.

inne på netto var det en  halvskabbig liten tant som frågade mig om tonfisken hon höll i var i olja eller vatten. hon kunde inte läsa. men den var i olja. och det är den väl alltid?

jag gjorde misstaget att ställa mig i nettosnubbens kassakö. efter att vi hade hälsat påpekade han att jag hade en fluga i pannan ("du har en såndär liten fluga i pannan"). mysigt verkligen. den lilla jävlen hade slibbat sig fast i min redan nerslibbade panna. flugan, inte nettosnubben.

jag tror inte att jag har någon crush på nettosnubben längre. han är liksom inte spännande längre. dessutom hans hår har blivit mycket längre, och det går inte att styla frissan. han borde klippa sig.

Kommentarer
Postat av: amanda

det finns tonfisk både i vatten och olja. so now u know ;)

2007-05-21 @ 23:54:09
URL: http://mandz.blogg.se
Postat av: Adisa

Käften, han e ju hur het som helst :P

2007-05-22 @ 01:53:24
URL: http://adisa.blogg.se
Postat av: magz

hahaha. fast han måste faktiskt klippa sig

2007-05-22 @ 01:58:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0