gooounatt

nä, ja tycker det känns sjukt att jag ska behöva gå o sova nu. nu vill jag ut och köpa frallor och käka. färska frallor.

nu när jag tänker efter så gick jag upp så här dags under hela min gymnasietid. kvart i sex brukade jag gå upp. tåget gick vid tio över sju.

och neeeeeej. det tar inte så lång tid att göra mig i ordning, eftersom jag inte duschar på morgonen som alla andra gör, utan för att jag ville ha tid till att käka frulle och läsa se&hör. frukosten var det heligaste för mig, och det är det fortfarande. jag fungerar inte om jag inte har ätit frukost.
så jag avsatte faktiskt 20 min till att äta och läsa. haha. och om jag av någon anledning inte hann äta frukost, då sket jag faktiskt i att åka till skolan.

nu ska jag sova. fasen vad mysigt. jag vill nästan dra med mig täcket ut och sova ute. det är jättemysigt. man går verkligen miste om mycket om man inte stannar uppe tills solen går upp. soluppgången är något av det bästa jag vet. undrar om farmor har klanjat? eller är det för sent? runt halvsex brukar väl det vara dags så här års? 

godnatt.

Kommentarer
Postat av: Majsan

Jag bara längtar efter att få cykla hem och sova nu....=)

2007-05-06 @ 06:22:36
URL: http://loppansdittochdatt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0