godmorgon/god förmiddag

jag är verkligen tacksam, inget smör eller klyscha nu, men är helt äkta tacksam när jag vaknar lycklig varje morgon. det är så fruktansvärt mysigt att vakna med sol i ögonen. ok änaff med mitt tant/vuxen-snack. bara det dom här två meningarna borde höja mina vuxenpoäng.

ja ja.

idag ska det sittas med uppsatsen hos mig, och sedan på kvällen så kommer annika också över och vi ska kolla på eurovisonfinalen.
den bosniska låten, hm, jag har inte ens laddat ner den. jag tycker den är liteeee för långsam. och den har dessutom inget sådär i låten så att man verkligen känner att ah fan vad bra låten är nu ryser jag, inget sånt.
den är typ lite sådär när man själv kämpar med att fixa en bra frisyr och först blir frissan okej, men efter en minuts dansande så är den förstörd. typ sådan är låten, som en frissa som håller dåligt.

a ja. nu ska jag käka. jag är hungrig. tur att jag har bröd den här morgonen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0