förbannade och älskade uppsats

nu har vi suttit och varit aktiva i tre hela timmar. de andra tre timmarna innan vi blev aktiva hann vi slappa, skratta och käka kycklingsallad i gräset.

och nu ska vi hem och förhoppningsvis vara aktiva. det här med c-uppsats känns inte så himla pepp, vi bara sitter och flummar.

för att förbereda alla på chocken så säger jag det redan nu, att det finns risk att den inte blir så bra som ingrid the bear förväntar sig. läskigt.
usch. ja ja. annars har vi sommaren på oss att komplettera skiten.

fast jag säger så här, jag är postiv (det är jag för det mesta), men (ett stort MEN) jag har insett att jag hellre gör ett slappt jobb, men att jag gör det med någon jag skrattar med, än med någon som alltid får godkänt och som jag helst av allt inte vill jobba med.
jag har erfarenhet av tråkiga och jobbiga människor och jag tar hellre en komplettering eller whatever än går hem och gråter vareviga dag i två månader.

så. det är min livsfilosofi. för att sammanfatta den kort eftersom det hela känns lite flummigt: hellre kul än massa strul.

ok. hem och käka schnicle nu. puss puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0