fokus på sex and the city

woho. bloggen fungerar.

och även om den skulle ha funkat igår vet jag inte om jag hade hunnit blogga något eftersom jag och nicole körde vår fokusgrupssintervju igår hemma hos mig. fem killar och två tjejer, och så jag och nicole trängdes i min lilla etta. det var lite knöligt, men mysigt haha.

vi kollade på sex and the city och sedan diskuterade vi kring serien. det är rätt sjyst att skriva en C-uppsats enbart om serien haha. hoppas vi blir godkända också. men nu har vi lite material på g iaf, så något blir det.

taaaaaaaaaaaaack fokusgruppen, ni var underbara igår!


Kommentarer
Postat av: P-O

Tack själv för senast, riktigt mysigt litet krypin du har, välstädat också. =)

2007-05-05 @ 01:24:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0