får man surfa egentligen?

det kändes lite duktigt att vakna klockan sju idag, utan att mobilen hade pipit eller något. men det var lite väl tidigt så jag somnade om efter att jag hade borstat tänderna.

och nu är jag på jobbet. kära lilla bokhandeln. och det är så uppenbart att jag gör allt annat än jobbar. iofs finns det inte mycket att göra, inga kunder och inga böcker att lägga undan eller sortera. så jämt när tråke går förbi så klickar jag ner sidan, och det är fööööör obvious att jag surfar runt.

det är lite tabu att surfa. när man gick i skolan fick man inte besöka typ lunar och sånt. och samma sak känner jag nu. det känns som att någon kommer att säga åt mig. så för att testa hela den här grejen hade jag aftonbladet-sidan uppe när han gick förbi. han sa inget. iofs så säger han aldrig något.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0