etna2

jag stinker rök. mitt hår, hud och även naglar stinker rök. allt luktar rök. dumt att duscha nu, men jag är jäkligt sugen på det. man luktar verlkligen crap när man vistats länge i ett rökfyllt rum. jag klarar inte av ciggarettrök- och lukt.

men anyways, om man bortser från lukten så kan man ändå konstatera att det har varit en rolig kväll i helsingborg. det var inte lika röjigt som det brukar vara, det beror kanske på att trummisen saknades. det var mycket folk och ett skojigt gäng.
åkte dit med ajdin, mirza, lejla och en jobbig fishie i baksätet.

det blev ett par släppa-loss-moments med mirza och ett par Crvena Jabuka låtar.
etna-kvällar är likställda med no-worries-för-skitmusik-kvällar. och det är bra som fasen.

i bilen på väg hemåt snackade vi kärlek. eller mirza gjorde det, och fishie flikade in med kommentarer ibland. jag var trött. och jag är trött nu också.

   
zamir & fishie - en "fin" bild - det ser ut som att jag petar fishie i näsan - såriga fötter, dom får stå ut med mycket i dessa sommartider

   
etna spelar YES dom är bäst - fishie posar - på väg hem, mirza är söt, jag är ful

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0