en liten tripp

jag kan bara säga så här; det var ju tur att jag inte gick ut i gympabrallor till netto. för det var knökfullt med folk. alla möjliga människor som gick och rotade bland frukten. nästan så att man blev lite irriterad för alla skulle roffa åt sig dom bästa bananerna.

jag tror att det var min megablåa sjal som räddade mig. rotade fram den ur någon låda, och sedan kunde jag verkligen inte komma på var jag hade köpt den, den framkallade liksom inga minnen. säkert från någon kinaaffär i bosnien. det vore det mest logiska. den är så färgstark.

113361-528

Kommentarer
Postat av: n

Va söööööööööööööööt du är. Men hallå du ser helt förändrad ut. Hur har du hunnit byta utseende sen vi sågs för 2 dar sen?!

2007-05-17 @ 18:46:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0