en bussresa

hm. precis hemkommen från en fin kväll på herkan. jag är så himla trött och hungrig. funderar på om jag ska göra nån macka och kolla på ett GA avsnitt och sedan sova.

hm.

precis när jag och annika steg av bussen här utanför husen så började nån liten kille snacka med henne. han ville låna telefonen för att ringa hem. både annika och jag tvekade. jag är så misstänksam mot yngre killar. trodde han skulle springa iväg med mobilen eller nått. inte för att min mobil är nått att vifta med eftersom den är rejält schleten men anyways, så lånade jag honom mobilen. inte för att jag litade på honom utan för att han påminde om min bror.

jaja. man blir lite sentimental så här dags.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0