dumma dag

hela dagen har varit crappy. önskar att jag kunde säga allmänt crappy, men icke. det var liksom bara för mycket grejer.

jag sov fyra timmar från och med det att jag la mig vid nio i morse till att mamma väckte mig vid ett. förutom grejer som jag fick reda på under natten som verkligen inte var roliga, så hann det hända även en del gejer under dagen. dagen har med andra ord inte varit så rolig, den har varit kort och konstig. och jag hatar sådana här dagar.
dagar då man inte orkar med något och vill bara sova.

tur då att jag gick ut med nicole. kom precis hem. vi satt på donken och torget. och en skabbig dansk kom fram och frågade vilket som var det bästa partystället i lund om man inte hade studenleg. och han var typ 40 bast. haha.
ålderdomshemmet, borde vi ha sagt, men istället sa vi... gissa?
Herkan! hehe.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0