det lönar sig att plugga

jag skulle sova. det gick inte så bra. trots att jag försöker banka in en viss sovrutin i mitt huvud så går det inte. värdelöst.
det är nu som jag vet vad det innebär att tappa tron på sig själv.

att lägga mig kl 02 på natten är lika normalt för mig som att vakna klockan 10 på morgonen och snooza i ytterligare två timmar. väldigt normalt med andra ord.

fast imorgon. jag har lovat mig själv. det är lite mer än en månad kvar av skolan och då ska jag fan inte ändra på något utan bara slappa. för sedan i juni ska jag jobba i några veckor, och då blir jag tvungen att gå upp kl sju typ.
så tragiskt. alla som tvekar på plugget och allt det där, så säger jag bara PLUGGA!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0