denna enorma trötthet

de här senaste dagarna har varit tröttsamma. i skolan från 10 och hemma vid 20. dessutom har jag punka och går till skolan varje dag.

jag är så trött att jag återanvänder mina kastruller och stekpannor. jag diskar inte mellan de olika måltiderna. jag orkar inte. det ligger dessutom en stor hög med bestick i diskhon. jag är inne på min sista gaffel och kniv innan jag måste diska resten.

jag lever i min pyjamas. den åker på så fort jag stiger innanför dörren.

jag orkar inte koka nudlar eftersom det tar för lång tid. därför käkar jag nästan bara mina konstiga grönsaksblandningar.

jag öppnar inte posten. jag orkar inte.

och det första jag funderar på när jag kommer hem är om jag ska sätta mig i soffan eller fåtöljen. båda är lika farliga. jag är rädd för att jag kommer att somna direkt.

men nu. nu ska jag kolla på ett GA avsnitt. och ikväll börjar väl projecct runway? så det ska bli skoj.


Kommentarer
Postat av: Anonym

haha du är rolig. Det är såhär det är att va seriösa. Men vi fick mycke gjort dag å jag är dödstrött me kan jag meddela dig. är helt jävla död orkar inte gå till ICA å jag orkar knappt sitta här. puss

2007-05-23 @ 20:54:11
Postat av: P-O

Utbrändheten letar sig ner i åldrarna :)
Säg till om ni behöver någon som korrekturläser arbetet. Vi hade 7 pers som läste igenom vårat och det fanns trots allt fel som vi hittade... Skyller på Jesse. :P

2007-05-24 @ 01:29:21
Postat av: Adisa

e magdooo.. :)
har ni gjort frågorna till uppsatsen eller?
i så fall skicka dom till mig för att från och med imorgon kommer jag inte ha tillgång till dator...sak till växjö ...
puss

2007-05-24 @ 03:36:05
URL: http://adisa.blogg.se
Postat av: Anonym

hur gick d me din tandblkening.. kan du inte fixa före och efter bilder..el kanske sent me före bilder nu..men funkar det?

2007-05-24 @ 15:18:30
Postat av: Anonym

Magdaaaaaaaa.... du e väl inte för trött för att blogga? :( snyft

2007-05-25 @ 10:47:10
Postat av: Magz

PO: uppsatser suger ahha :D vi är snart färdiga, ashärligt.
anonym 1: jo herregud, har nästan glömt att rapportera om det, men jag skriver nått inlägg om det snart så fort jag vet om den gör nån nytta
anonym 2: nej kära anonym. jag är vid liv och jag är trött som en valross, men bloggen överger jag inte för något haha

2007-05-25 @ 20:19:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0