bratsen och deras hår

om jag fick välja att för alltid ha helt rent hår, sådär helt nytvättat och ostyrigt, eller halvskitigt så skulle jag  välja halvskitigt, alla gånger. jag står inte ut med när det är så här bmvfjbhgerydfgpsudhf. jag blir sur när jag inte kan fixa det. och mitt stackars tangentbord får ta skiten.

och på tal om rent hår. dom här bratsbrudarna, eller snobbarna vad ni nu kallar dom, de har alltid sådär fruktanvärt rent och fräscht hår. det ser alltid nytvättat ut. hur gör dom? det måste vara deras interna secret snobbar emellan. och så slänger dom över två tredjedelar av håret på ena sidan så att det ser ut som att de har gått i motvind i åtta timmar. och ändå lyckas det se så välkammat och prydligt ut.

men så finns det dom som rufsar och tuperar till håret så att det ska se ännu större ut, och det ser bara för jävligt ut. haha. om det är något jag skrattar högt åt så är det dom frisyrerna. närmare åttiotalet går inte att komma.

----------------------
letade lite bilder på stureplan.se och det tog inte lång tid tills jag fann exakt det jag letade efter. HAHA.
image461
sorry bruds

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0