boney m

ok jag måste bara skriva en till skitgrej innan jag gör mackor och kollar på ett GA avsnitt. och det är att om ni verkligen, verkligen vill bli glada så ladda ner Boney M. haha. det finns fan inte roligare musik.
speciellt låten rasputin. haha. den är så rolig.

Ra Ra Rasputin
Lover of the Russian queen
There was a cat that really was gone
Ra Ra Rasputin
Russia's greatest love machine
It was a shame how he carried on

eller låten Brown girl in the ring

Brown girl in the ring
Tra la la la la
There's a brown girl in the ring
Tra la la la la la
Brown girl in the ring
Tra la la la la
She looks like a sugar in a plum
Plum plum


haha, skrattchocker utlovas. haha. mer fjollig och fjantig musik finns inte.

image543

Kommentarer
Postat av: Anonym

Fin kommentar du lämnat. Du är Malta numera. Haha. Jag å mina felsägningar. Du är iaf den knäppaste människan jag känner. Puss

2007-05-21 @ 21:18:30
Postat av: Anonym

Fin kommentar du lämnat. Du är Malta numera. Haha. Jag å mina felsägningar. Du är iaf den knäppaste människan jag känner. Puss

2007-05-21 @ 21:18:53
Postat av: Gabz

Hahaha!! De va de mest inspirerade texterna ja någonsing har läst,låtarna hahaha garvar ja åt så mkt!!. shit vilken fantasi de måste ha haft när de skrev detta:P

2007-05-23 @ 12:41:03
URL: http://dissadnr1.blogg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0