boken i blåsväder

idag när annika kom och "spontanbesökte" mig satt hon mest bara och snackade en massa skit om kackerlackor, försökte skrämma mig, men vid något tillfälle grabbade hon tag om my forbidden book och började kladda i den. jag var livrädd för att hon skulle börja läsa mina dagbok, men hon sa bara helt kolugnt nä jag ska inte läsa den, du behöver inte oroa dig. och den schletna skriboken vilade tryggt i annikas famn. och jag var konstigt nog inte orolig.

det är en SÅN snubbe man behöver. som inte måste veta allt och som inte måste snoka igenom allt. och som låter en dagboken ligga framme utan att ens så andas på den.

image464

Kommentarer
Postat av: Annika Pannika

Jag älskar spontanbesök... tänk om man fick det själv någon gång oxå!!!!

2007-05-11 @ 08:43:08
URL: http://dissadnr1.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0