bitchybic

min msn är lite kosntig, den funkar inte.

ajdin åkte för cirka en halvtimma sen. och det var skoj här med honom. han fick sin födelsedagspresent. jag tyckte att det var en helt okej present. köpte en iron maiden tröja, och smart som jag är så tog jag fel storlek. smart. jag är så smart. kan aldrig riktigt lära mig det där med storlekar. ajdin är förretsen 24 nu. alla börjar bli gamla hihi.

det enda vi gjorde var att käka. vi handlade på netto och så gjorde jag maggans panncakes. jag är så jävla bra på att göra pannkakor, om jag får säga det själv. och sedan hann vi även med att käka smoki och glass. och ajdin var elak och slängde i smoki i min glass. jag fick nån plötslig skrattattack och kund e inte riktigt lugna ner mig.

ajdin är min favvobitch. han är den snälle och jag är den elake. men det är så det ska vara. 

  
jag gör panncakesen, very duktigt - göööött. förresten är det någon som tycker att läppglanset är bra? - refusing

    
ajdin snyltar på mitt snabba internet - och jag ser lite bitsk ut- ajdin posar - och jag dricker morotsjucie. härligt.
ja det var ju kvällen sammanfattad i väldigt tråkiga bilder där vi ser likadana ut på varenda en. men sånna moments måste man ju också ha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0