billiga brudar

i fredags då. vi var på herk the perk. surprising. not. dom flesta vet nog var jag håller till på fredagarna. den här gången hängde dock annika, emelie och henne snubbe med mig och nicole.

jag och annika satt hos henne någon timma och förfestade med chips och skitsnack. alltid mysigt med min pannika. sedan vägrade hon cykla in till stan, så vi tog bussen. jäkla slappt måste jag nog erkänna. men annika ville väl inte att vinden skulle sabba hennes frill.

i fredags tog vi dock rekord i att inte slösa pengar. brorsan (bartendern) gav oss tre drinkar för 30 spänn. haha. det är inte precis så att herkan fördubblar sin vinst när vi är där och hänger.
en rolig kväll, men jag segade till mig rejält mot slutet och blev förbannad i hjärtat när en jäkla snubbe satte sig på annika och sedan börja putta undan mig också. ok, en snubbe är fel ord, "en patetisk och full gubbe som inte har en fru och raggar på yngre tjejer" - en bättre stämpel.

det hettade till lite mellan en viss person och Brorsan, och man kan väl bara säga grattis sötis. haha.

så åkte vi hem, jag och annika hem till henne. fortsatte käka chips och jag snackade bara en massa jäkla skit. stackars annika, hon fick stå ut med mycket. men hon är nog van nu.

   
vi slipper inte undan Sassy - emelie och annika - inne på toan of course

  
vi är på väg hem nu, schletna och glada - crappy, not happy fyra på morgonen - annika bloggar bara en massa skit 

Kommentarer
Postat av: Jove

härliga färger på bloggen

2007-05-06 @ 16:48:12
URL: http://www.hallo.blogg.se
Postat av: Anonym

trevlig rubrik där som kan tolkas på flera sätt..hahaah

2007-05-06 @ 18:18:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0