bananer i pyjamas

min data segar sig rejält och därför gör bloggen också det. plus att mina fingrar segar sig. kan inte skriva som man ska. men fasen vad jag har saknat att blogga.

idag satt jag och nicole hos mig hela dagen. vi satt med uppsatsen. vi satt, men vi skrev inget. vi satt helt konstigt nog i sex timmar utan att skriva något. kanske ett par meningar. sedan blev vi hungriga av allt sittande så vi gick och beställde mat på aptiten. gubbarna var inte lika äckliga den här gången.

och efter det så blev helt pigga och skrev en hel del. i tre timmar var vi verkligen aktiva. men man blir rätt knäpp och seg. det är skönt att det är sista dagen imorgon och att den sedan ska in på måndag.

och nu är jag nyduschad och fin. funderar på att sova. men blev lite pigg efter att ha käkat en bääännäna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0