äntligen inne

puh. hela dagen i datasalen idag. det var jäkligt skoj. vi satt mest och snackade och skojade, och lyckades trots detta få ihop ett råmanus som vi lämnade in idag. det fattas dock lite på analysdelen, men herregud vad vi ändå lyckades få ihop idag. gött! så får vi se om ingrid the bear är snäll.

det blev ett par härliga repliker, kommer dock ihåg bara dessa två.

både jag och nicole började sega rejält vid datorerna och hon började smågnälla lite, så då utropade jag högt, i en fullproppad datasal:
- vill du ta en snabbis då?
och jag syftade på en promenad, bara att min mun inte riktigt hängde med. vi skrattade gott.

andra gången vi skrattade gott var när vi snackade nått om micke och robban, och micke sa:
- kände att han dog inombords.
medan nicole tolkade det som
- kände han att han var bög inombords?

jag är så himla trött nu. verkligen, verkligen trött. funderade på om jag skulle till netto, men jag tror fasen inte att jag orkar det, trots att det ligger typ 30 cm ifrån mitt hus.

ja ja, jag ska steka mig lite lax nu och käka.

Kommentarer
Postat av: amanda

hej. hur har du fått en så stor bild på dig där vid? alltså typ "pressbilden" eller så. var det bara såna inställningar eller? för min är jätteliten ju, och jag vill att alla ska se mig! hahaha. nä men seriöst =) lite är det så haha. puss

2007-05-14 @ 20:13:25
URL: http://mandz.blogg.se
Postat av: krusee

vad roligt att vara i datasalen, roligare än att ha en vanlgi lektion

2007-05-14 @ 20:14:10
URL: http://krusee.blogg.se
Postat av: N

hahahhahahhha. Ja du. Det va skoj.

2007-05-14 @ 20:46:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0