allt är inte möjligt

jag får så mycket inspiration av att spana folk på novaraja. det är min stora inspirationskälla. dom borde sponsra mig för alla gånger jag omnämner dom.
det finns så otroligt många smaklösa människor, typ 70 % av alla. för det mesta snubbar som inte är medvetna om sina egna begränsningar.

jag är så långt ifrån en victorias secret-model (även om MYCKET är fejk, nåja), så jag ger mig inte in på en modellkarriär, jag kan inte sjunga (tondöv som sagt) och söker därför inte till idol. jag har skitdålig kondition och försöker inte bli någon elitidrottare. blabla. listan är lång.
jag är allstå medveten om mina begränsningar.

så när en snubbe skriver och frågar mig om jag vill ställa upp på webcamsex så inte han medveten om sina egna begränsningar. han kan omöjligt vara det för att, för det första; han är äldre, för det andra; han kan knappt stava, för det tredje; han är desperat och för det fjärde; han är ful. och nu menar jag inte "han är ful"- på det acceptabelt fula sättet, utan han är FUL-FUL.

så min stora undran är vad i helvete tänker dessa äckliga, perversa gubbar när dom skickar pervomail till tjejer som är hälften så gamla som dem själva. tror dom att dessa brudar kommer svara på deras knackligt komponerade mail? vad tror dom? jag fattar fan inte det. tänker dom alls?

folk borde fan inse sina egna begränsningar och ta dom för vad dom är.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0