vuxendag

kanske dags att blogga lite nu. det var lite länge sen känns det som.

klippningen gick bra. jag litar på disa. hon klipper lite som hon vill, men oftast blir det bra. den här gången fick jag nästan lite lugg, snedlugg iaf. det var inte önsketänkande om man säger så, men det växer ut rätt snabbt.

sen träffade jag annika. vi var och käkade på mikai och annika sa ett sanningens ord till henne som jobbade. man får faktiskt inte ta en avgift för att betala med kort, annika kan det här. tjejen blev sur och slängde fram kvittot. när vi skulle gå tänkte jag "jämna ut" det hela lite, så jag sa väldigt hövligt hejdå och hon svarade surt hejdå!

annika har många vuxenpoäng och här håvade hon väl in en klockren tiopoängare. jag hade aldrig vågat säga något sådant. dessutom så sa hon "ni har mist en kund iaf". puh. sånt säger bara vuxna människor.
jag vågar knappt käfta emot otrevliga tanten på mondo. man kanske ska släpa med sig annika dit så att hon får hålla en fin föreläsning för henne också.

jag shoppade lite idag. en svart klänning och en vit skjorttunika eller vad man ska kalla det. fint på sommaren med bikini under och sandaler. gud vad jag längtar till sommaren!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0