vid movala

jag är van vid redhed, så när jag skulle cykla på pappas cykel var det lite svårare. dessutom hade jag inga lysen, men sånt behöver man inte vara rädd för i kycklingryd. vi har en on/off polisstation som rycker ut när fyllosarna bråkar på torget eller när någon unge snattat tuggummin på Q8.

ringde på dörren hos irma. ajla öppnade. och hon har blivit lång. alla blir långa nuförtiden. mina kära kusiner. vi satt i köket och snackade i många timmar.
haha och skrattade. vi skrattade väl mest kan man säga. och delade med oss av våra högstadiehistorier till ajla. så väldigt många sjuka grejer som vi har gjort. haha. men dom ska jag blogga om någon annan gång.
det är härligt att vara hemma hos dom.

     
det bjöds på rafaello kolac - ajla "pluggar" - irma skär upp
släkten är värst hihi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0