Utmaning

haha. den här glömde jag bort.

♥ Spelreglerna;
Varje spelare börjar med att skriva sex underliga/egendomliga saker om sig själv. Bloggare som blir utmanade ska skriva sex saker om sig själv i sin blogg och samtidigt ange reglerna för spelet. Bloggaren väljer sex nya bloggare och gör en lista av deras namn. Efter att det är gjort skriver bloggaren en kommentar i deras bloggar för att låta dem veta att de har blivit utmanade och att de ska läsa ens egen blogg för mer information.

1. Pappa var övertygad om att jag var en pojke när jag låg i magen, jag hade även fått ett prelimenärt namn; Zlatan. pappsen var bartender på den tiden och när jag hade ploppat ut, ringde sjuksystern honom på jobbet och talade om att mamma hade fött ett välskapt barn varav pappa sedan la på luren och talade om det för alla som befann sig där just då.
när någon sedan frågade om det var en pojke, kom han av sig och var tvungen att ringa sjukhuset för att fråga.
en zlatan blev allstå en magda.

2. Jag har hamnat på tidningsomslaget till Glas (en bosnisk tidning) för några år sedan.  vi var på en folkdanstävling i Norrköping där den där mysige fotografen tog några kort, och ett par veckor senare är min fejja upptryckt över hela förstasidan.  

3. Jag är även med i en bok som handlar om Kycklingryd. Jag och ett par diverse "kycklingryds-personlighter" är med, bland annat bibliotekstanten, den där gubben som jag alltid har trott varit störd på riktigt och så jag; Finnveds-krönikören/feministen/invandrarungen.

4. Jag kommer aldrig i tid. det finns inte hos mig, ingen skalman-klocka är inbyggd i mitt huvud. jag är alltid sen, oavsett om jag är färdig i tid. och om det händer att jag kommer i tid så kan man verkligen höra halleluja-kören över hela Lund.

5. Jag är dålig på att höra av mig till folk. och inte för att jag inte vill eller inte tycker om människan, utan bara för att jag gör det till en grej och sedan blockar min hjärna.  jag tycker att det är lite jobbigt att prata i telefon och jag orkar sällan skriva sms. det tar för lång tid och jag tröttnar. får jag ett sms så tar det lång tid innan man får svar, såvida inte svaret endast kan sammanfattas med ett "jepp,men det låter asbra.vi syns då.puss".
inga mellanslag heller, allt för att spara utrymme.

6. jag är jättesnäll, jag har svårt för att vara otrevlig och elak. men om någon förtjänar det så får jag min lilla blackout och spårar ur helt. å andra sidan är jag inte långsint, orkar aldrig tjura för länge.

Jag utmanar: Nicole, Adis, Amanda, och Irma.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Gud du är galen. Utmaning. Pust. 6 saker om mig. Hm. Jag tror inte det finns nåt spännande å berätta. Ska fundera. Puss

2007-03-25 @ 21:42:22
Postat av: Anonym

I'm on it!

2007-03-26 @ 17:33:16
Postat av: magz

gooooooood

2007-03-26 @ 21:36:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0