upp till småland

ok tänkte jag skulle blogga ner gårdagen händelser. jag stör mig på det här tanhgentbordet så mycket efterom jag är så ovan vid det. suck.

efter att ha sovit i tre timmar i förrgår så vet jag inte hur jag lyckades att ta mig till stationen. på bussen sov jag knappt något, men busschaffisen var megatrevlig och det är ju sådana chaufförer vi tycker om. ingen gnällig jävel. fast han lyssnade på konstig dansbandsmusik och torterade förmodligen de övriga medresenärna.

vid kvantum hämtade amanda upp mig. aaaah! det var himla kul att träffa henne. det första vi påpekade för varandra var hur våra hår såg ut. amandas hade blivit längre och mitt hade blivit mörkare. himla vuxet att hon hade en bytt bil; "den har fyra dörrrar nu", som hon glatt påpekade. jag var very much impad.
resten av tiden satt vi hos henne, i hennes mysiga etta ("fast den har ingen dusch" haha) och snackade. om de gamla goda gymnasietiderna. haha. och uppdaterade varandra om det som händer nu.
det var riktigt, riktigt kul att ses med henne igen.
 
     
amanda peptalkar med sin hamster - vi två och en darrig hand - pose

sedan följde hon med mig till stationen där pappa väntade. och pappa var glad över att se mig, sin förstfödda unge. vi tog en snabbtur till åhlens som var proppad med gymnasietjejer i träningskläder (läs: trenerke) och jättemejkade. gud vad jag hatar den stilen.
och så kaffe och chokladmjölk på det där cafeet vid bokia. den har ett kul namn, men jag kan inte komma på vad det heter.

jag övningskörde inte hem. pappa letade efter övningskörningsdskylten men hittade den ingenstans. detta är den fjärde vi slarvar bort.
han ville verkligen att jag skulle övningsköra hem. men jag var sömnig så det var lika bra att jag inte gjorde det.

     
pappa - gott - svårt att få till en bra bild och jag är megatrött


Kommentarer
Postat av: Anonym

arabusta! haha puss

ps. jag äter nötkräm från netto, är det sån du brukar äta tror du? familjens nötkräm eller nåt sånt haha. NU: desperatw housewives. kram! ds

2007-03-13 @ 20:52:58
Postat av: magz

hahah jaaaaa! arabusta så hette den ju haha. så jävla coolt namn

2007-03-14 @ 01:24:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0