sömnpiller åt folket

och som vanligt så hinner klockan bli mycket. och jag har precis som vanligt kollat igenom fyra avsnitt på raken av niptuck. helvete. dom borde sponsra mig.

skola imorrn. vet verkligen inte om jag har lust att gå imorgon. en HELdag, vilket innebär fem timmar i skolan. minns inte att jag har haft en så lång dag sedan gymnasiet.

fasen vad jag kommer att vara trött, och maria, vår föreläsare, babblar på som att världens undergång var på G, så att hon verkligen får ALLT sagt i SNABB takt. 
jag sitter och stirrar ner i skrivboken och bokstäverna blir suddiga. helt otroligt fantastisk (?) att hon har denna förmåga att söva ner människor. hon borde fundera på en karriär inom sömnpillerbranschen. sveriges nästa exportvara, och t.o.m ingvar kamprad skulle känna sig hotad.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0