pyskotantens återkomst

det kanske är någon som minns när jag skrev det här. samma psykotant (tant och tant hon är över 30 iaf), fick ett av sina berömda utbrott idag när vi satt i datasalen. hon är sådär lite läbbig, man vet aldrig riktigt vad hon kan hitta på. hon störde väl sig på att jag skrattade. det stör mig att folk inte kan unna andra människor att vara glada.

så hon började råstirra på mig, och jag var tvungen att stirra tillbaka, tänkte fan inte låta tanten tror att hon är nått. och vi stirrade väl på varandra rakt i ögonen i något som kändes en evighet, men som väl var kanske 30 sekunder.
hela hon ser lite läskig ut, speciellt hennes ögon, det är något skumt med henne.

hursom helst, det kändes lite som arga-leken, och eftersom jag är väldigt dålig på att hålla en seriös min så började jag skratta. det var lite roligt, för hon blev helt förnärmad över att jag kunde skratta i en såååå seriös situation.
sedan började hon tjafsa och nicole käftade lite med henne, jag sa inget. jag orkade fan inte. nicole är bra på att vara tyken när det verkligen gäller.

sen när jag hade gått på toa, började hon terra nicole och pumpa henne på info om mig, vad jag hette, för att hon skulle kunna anmäla. började snacka om att det var nicoles skyldighet att ange mitt namn. haha. jäkla psykotant.

ja herregud. SOL har fått sitt första psykfall.


Kommentarer
Postat av: adisa

hahahaha herregud va ere för en psykad människa hahahah :D

2007-03-27 @ 00:20:32
Postat av: Annika

ahahhahahaha Trillade av stolen hahaha
Men Magz ingen är ju så bra på att vara tyken och kaxig som du, oväntat att du är tyst!!
Härlig historia dock... fick mig ett härligt skratt hahhahahaha

2007-03-27 @ 20:25:12
URL: http://dissadnr1.blogg.se
Postat av: magz

haha, jag var lite trött och orkade inte. och när jag är trött så är jag tyst. haha, tråkigt men sant.

2007-03-27 @ 23:38:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0