oväntade hälsningar

idag träffade jag J. han var snygg och solbränd. gulp, fick en liten minichock och drog i nicole, sen såg han mig och då var man tvungen att hälsa. fasen hatar sånt när man blir övverraskad. tur att jag hade tvättat håret idag, annars hade jag fått skämmas. så helt skabbig var jag inte.

ja, vad ska jag säga mer. faaaaaaaaaaaaaaaasen. ja det är det enda jag har att säga. haha. hatar som sagt när jag blir överraskad. trodde jag skulle kunna smita undan nu med nicole, gå bakåt försiktigt, men så såg han ju oss. finner inte ord över hur mkt jag hatar sånna händelser.

men, mysig var han. thats for sure. haha.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Haha du är knäpp men jag vet känslan så väl. Man blir alldeles röd, darrig å hjärtat skenar iväg. Haha men söt va han ju å det va ju kul att vi fick ta upp nåra sekunder i hans busy liv. Hihi. Å hans teletecken betyder att HAN ringer inte du. Bra bra. Puss

2007-03-16 @ 20:57:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0