östrogenmaffian

som leo kallades oss idag.

stackars bloggen som gapar tom. jag har fasen inte haft tid till att blogga. har mest spenderat tid i skolan och datasalen med skituppgifterna. tack vare leo och charlotte så går det lite bättre med mitt och nicoles arbete haha.

måste egentligen sitta med kompletteringen, men jag är så sur över en granne här i huset som sjunger så jäkla fult och det DÅNAR i hela hallen. ibland undrar jag om det är mig det är fel på eller om Lunds alla psykon har råkat bosätta sig i samma hus. jag ser verkligen framemot den dagen då jag äger ett fint litet hus utan några jobbiga grannar.

men innan jag lägger mig så ska jag plinga iväg ett mail till hasse. det är oftast så här dags han får mina klagomail, men nu var det länge sen sist. hihi.


Kommentarer
Postat av: amanda

är hasse hyresvärden?

2007-03-22 @ 21:01:29
URL: http://mandz.blogg.se
Postat av: magz

haha. den bästa dessutom

2007-03-23 @ 00:13:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0