nu ska jag nog sova tror jag

när det inte finns någon annan som kan tycka synd om mig, så får jag väl tycka synd om mig själv. längtar tills helvetsdagen är över imorrn och man lämnar in tentan på fredag.

och känner jag mig rätt så kommer jag sitta hela natten imorrn. jag har allvarliga koncentrationssvårigheter. funderar på att börja köpa sånna koncentrationstabletter eller gå till nån psykolog som kan hypnotisera mig och fixa till min hjärna. något jag borde satsa min csn på kanske.

fast å andra sidan så är jag sååååååååå sugen på shopping, så det är väl det pengarna kommer att gå åt på. dessutom hittade jag lite cash i min låda, av en slump, och blev asglad över att se att det var pengarna som mamma hade gett mig. och inte lite pengar. jag är en sån jäkla obotlig materialist, så jag kommer köpa mig en het vårtrench som jag kommer glida runt på stortoget med. och med glass i handen.

HATA TORSDAGAR! och fredagar, vid tentainlämning.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0