modebloggare tror att dom är bäst

varför tror alla bloggare att man är avundsjuk bara för att man skriver en kritisk kommentar?
bloggjunkie som jag är, hänger jag på många bloggar och läser kommentarer. det finns dom som har hur många kommentarer som helst per dag, många av dem modebloggare. men så fort en person skriver en elak kommentar reagerar de  med att de som lämnar anonyma kommentarer bara är avundsjuka och inte trivs med sig själva.

sen när blev de psykologer (håll er till modet, det är ni bättre på)? och vad är det som säger att man är avundsjuk bara för att man säger att kjolen bruden har på sig är ful? lägger man ut outfit bilder på sig varenda jäkla dag så kan man inte förvänta sig sen bara en massa positiva och snälla kommentarer.
 
och kan det inte bara vara så att modebloggerskorna själva är osäkra som måste hålla på och dementera och försvara sig hela tiden? det är väl bara att strunta i de dryga kommentarerna om de inte betyder något.
istället självutnämner de sig till kändisar och leker nått kändisliv, de inför speciella kommentar-inställningar och spärrar de negativa kommentarerna.

jahapp, och jag vet inte om jag orkar läsa hundra kommentarer på raken där det står "guuuud vad söt du var idag! och klänningen, är den från nelly?"

sen får man fasen se ut hur man vill och lägga ut det på bloggen hur många gånger man vill utan att för den sakens skull behöva bli påhoppad av en massa människor, men ger man sig in i leken får man väl leken tåla.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0