måns är het

igår la jag mig vid halv fem på  morgonen, samtidigt som pappa gick upp för att han hade feber. jag satt och löste kryss i gamla veckorevyn, som alltid när jag är hemma. istället för att plugga. satt och kollade igenom kurshemsidan och det är rätt mkt som ska fixas nästa vecka. puh.

men innan dess så hann jag och deno även kolla på spice world the movie, eller vad den nu heter. jag ville inte kolla själv och deno var inte speciellt svårövertalad. den påminner mig om den härliga gamla tiden då man samlade på klistermärken av spice girls och klistrade in i dom där albumen, samlade på fotokort, härmade spice girls (jag var alltid victoria) och köpte t-shirtar på marknaden. härligt härligt. jag älskar den filmen. satt och iiii:ade mååånga gånger.

och idag kollade vi på melodifestivalen. måns vann inte. surt. men tur att inte dom töntiga balladbrudarna vann. så rätt artist vann på sätt och vis, även om jag hade föredragit måns.

pappa fick även åka in till sjukan idag. inte kul. stackaren, han är helt sjuk. ligger bara och sover.

nä nu ska jag mysa lite med mamma och bror.

     
spicemovie - ja, inga kommentarer, vi håller på och käkar mammas tortillarårta. skitgott.

  
beba i mysigaste pyjamasen haha - måns är het

Kommentarer
Postat av: adisa

den där tortillatårtan skulle inte sitta fel:))
den ser skitgo' ut :)

2007-03-11 @ 02:00:26
URL: http://adisa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0