kvällens herkules

det var lite som jag hade väntat mig att det skulle bli ikväll, med ett undantag; J kom.
vi satt på herkan, vår kära gamla herkan där den där slimmade bartendern känner igen oss eftersom jag och nicole har den ovanan att glo på honom.

det här var den första kvällen då inga fulla idioter kom fram och spred sin bullshit och ingen som sa "vad uttråkade ni ser ut?". vi var nog rätt glada ikväll eller så såg vi bitska ut så att ingen vågade sig fram.

Pon kom med sina polare. alltid lika roligt att träffa honom. vi tillbringade en del med honom och hans polers. och imorrn ska vi väl festa igen på delphi. pon är skånes festfixare no 1.

samma gamla bilder. samma gamla poser. jag vet. men orkar inte ta kort på någon/t annan/t, känns lite pinigt när blixten dundrar av och alla vänder sig om och undrar vem fan det är som tar kort. så bilderna är tagna, även den här gången, på toan. hehe.

        
POSE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0