jobbig morgon

om fem minuter börjar föreläsningen för alla som är där borta.
jag vaknade precis. för tio minuter sedan för att vara exakt.

jag vet inte om jag tycker om den här sega mig. jag la mig vid fyra igår för att jag var tvungen att titta på niptuck.
jag har dessutom ont i huvudet och känner mig megaskabb, och bara det är två fina orsaker till att inte ha bråttom för att hinna till föreläsningen. gud, jag skulle kunna somna sittande nu. är redan på god väg.

idag har jag tänkt  mig (förutom att gå till skolan, men det kan jag stryka nu) att lacka naglarna, hinna till nova för att köpa gina-klänningen, skriva färdigt på reklamens retorik-tentan, köpa vitaminer och påbörja hemtentan i metodkursen. 
busy dag. eller inte. jag är såååååååååååååååå trött och huvudet dunkar, eller jag dunkar huvudet mot soffryggen. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0