jag stör mig på följande:

ψ folk som står bakom mig i kassakön och väntar på att jag ska lägga upp den där avlånga saken som avgränsar mina varor från denne. jag blir stressad, för dom är så äckligt ivriga med att lägga upp sina egna varor så SNABBT som möjligt. jag tar det lugnt, men det är lite svårt när jag känner deras flås i nacken.

ψ folk som cyklar på fel sida av vägen. gud vad jag hatar dom. kan dom inte cykla på rätt sida, är det SÅ svårt?

ψ folk som cyklar före mig och svänger när jag inte är förberedd på det. kan ni sluta leva i er egna värld och signalera med armen att ni ska svänga så att jag slipper bromsa in och tappa farten? (jag har blivit värsta trafikmiffot som är supernoga med regler, märker jag)

ψ folk som fortfarande är i sin egna värld och breder ut sig över hela cykelvägen. jag hatar dom också. väldigt mycket. blir irriterad över att dom inte verkar fatta att de inte är dom enda cyklisterna här i lund.

ψ
lunds stadsbusschaufförer. otrevligare människor existerar inte.

ψ
bilar som kör som idioter och vinkar fram folk som ska gå över övergångstället. inga kommentarer här.

ψ gamlingar som inte verkar ha fattat att zebralagen har trätt i kraft för länge sedan. de bara skiter i att man går över vägen och kör på en. 

jag vet inte om det är mina hormoner som åker berg och dalbana dom här senaste dagarna, men jag är väldigt lättirriterad.


Kommentarer
Postat av: adisa

jaa jag hoppas det ..men det ligger precis bredvid Ebbas Skafferi..ako znas gdje je..
ganska litet hotell inget man lägger märke till :)

2007-03-22 @ 10:05:17
Postat av: amanda.

hahaha magda du är så söt! haha. men du har rätt i allt du skriver =) och vissa dagar blir man mer irriterad än andra ju. haha. puss

2007-03-22 @ 21:00:19
URL: http://mandz.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0