ja herregud du borde verkligen skärpa dig. jag vet.

fananfnfann. lite stress är jag nog iaf. vet inte riktigt hur jag ska göra med mitt huvud som dånar av värk.

jag är ett sådan bra exempel på hur man inte ska vara. jag kommer tvinga mina barn att vara värsta pluggisarna. jag skiter i om dom får sina hjärnor sabbade. utbildning är viktigast! jag ska sätta dom i skola så fort som möjligt så att de kommer igång ordentligt redan från början. värsta kidsen som kommer vara med i jeopardy och rabbla alfabetet på fyra olika språk, baklänges.

bra. och det sista jag kommer vara är pedagogisk.

Kommentarer
Postat av: Adisa

Magda...stackars dina barn....

hahahah

2007-03-29 @ 23:00:39
URL: http://adisa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0