högstadieförälskelser

niptuck knäcker mig.

jag är kär. ni vet den där härliga förälskelsen, så oskyldig men så jobbig. när man blir kär i en kändis. när man vet att man inte kan få honom.

min enda och hetaste kändiscrush var på jonathan taylor thomas. den höll i sig i nästan två år. jag var tretton och ovanför sängen hade jag en underbar plansch på honom. och kalendern var nerklottrad med hans namn. det härligaste var att jag var den enda i klassen som var kär i honom. jag hade ensamrätt på honom. irma hade ensamrätt på devon sawa. och tillsammans fantiserade vi om dom. 
alla andra var kära i bsb-killarna, eller så suktade man efter killarna i nian.

min, på den tiden, på-riktiga-kille jag var förälskad i var L. en blond, smal och så sexig skejtare.
hjärtan i skolkatalogen och kopia av hans schema i min kalender, så att jag visste när han hade rast. hans skåp var inte långt ifrån min och jag brukade tajma in tiden så att jag visste att han skulle dit och hämta böcker.

jag är inte helt säker, men jag tror att det var irma som hittade hans fysikskrivbok och överraskade mig med den. han hade lite slarvig skrivstil och jag störde mig lite på det. skrivboken har jag fortfarande kvar, begravd någonstans bland mina gamla skrivböcker.

crushen gick aldrig riktigt över, men jag växte ifrån den.
niorna slutade, vi blev åttor och killarna glömdes bort.

Kommentarer
Postat av: adisa

hahah, ma suti fan jag ska titta på den nästa vecka bara frö att jag vill höra den där låten I remember love haha:D cijelu noc je slusam :)

2007-03-04 @ 06:03:14
Postat av: Anonym

aah jag va oxå kär i jonathan taylor!!!hahaha han va sååås ööt!

2007-03-04 @ 16:42:01
Postat av: magzi

haha! han var världens sötaste!

2007-03-04 @ 17:22:21
Postat av: IrmKa

*suck*....Devon...Jag har aldrig slutat hoppas...En dag! Vänta du bara...

2007-03-04 @ 20:34:11
URL: http://irmaaa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0