godmorgon part 2

jag vaknade för lite mindre än en timma sen. somnade först på fötöljen och sov där i två timmar. fattar fortfarande inte riktigt hur jag klarar av att sitta helt konstig i fötöljen och ändå vakna helt normal. förflyttade mig sedan till soffan och sov där fram tills nu.

det finns många nackdelar med att sova dagtid, MEN, jag behövde den här sömnen så mycket. och jag drömde underbara grejer, vaknade alldeles glad. och dom här fina drömmarna jag hade idag är värda allt just nu. har haft asmånga dåliga drömmar senaste veckorna.

funderar på om jag ska kolla på ett avsnitt av nip tuck och sedan gå och sova igen. finns ju fan inget härligare än att sova.

Kommentarer
Postat av: P-O

Hehe din klocka går visst på snooze ser jag. =D

2007-03-14 @ 22:37:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0