f.d hemmet

den här datasalen väcker många minnen. den här gången sitter jag här själv, håller på och skriver ut uppsatsförslaget till  ingrid the bear. jag är sen 40 min med att lämna in det. försov mig. igen! min discplinförmåga har för det mesta varit kraftigt nedsatt, men nu börjar jag tro att den är helt borta.

hur som helst. det här kommer garanterat inte att vara det sista som skrivs från den här datsalen. C-uppsatsen ska snart sätta igång och då lär jag och nicole tillbringa mååååånga slappa timmar här.

och jag saknar nicole. skitmycket. det känns konstigt att inte ha sett henne. tre dagar sen sist. och hon ligger på nån skön strand i egytpen och slappar.

jepp. och nu ska jag ner på stan och byta klänningen och sedan ska jag hem och vara duktig. mycket att göra innan jag åker hem imorrn.

det är regnigt ute. jättetråkigt väder. deppigt väder. mysväder.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0