ett snällt svart får

allstå egentligen är jag verkligen inte hungrig. är proppmätt. men jag är så sugen på pannkakor. mina knapriga pannkakor med jordgubbssylt. det är sent och jag har inte packat än. och det är väl tänkt att jag ska upp imorrn vid halv sju eller nått.

jag är livrädd för att försova mig. mina föräldrar hade blivit asbesvikna. inte min bror dock, han vet att jag ockuperar datan när jag är hemma och att det är jag som bestämmer när jag är hemma. fast datan kan man klara sig utan. det är bara det att han stör sig på att jag får som jag vill och bråkar vi så får jag oftast rätt eftersom pappa säger "men det är inte ofta din syster är hemma, du kanske kan vara lite snällare". trots att det är han som är snälla och jag är den elaka av oss två. jag tror inte att min pappa tänker speciellt förnuftigt när jag är hemma.

sen mår jag lite dåligt över att jag är en dålig människa, men oftast går det över rätt snabbt.

Kommentarer
Postat av: Anonym

sug min dolme!!! //emil

2007-03-14 @ 08:59:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0