en finfin lista

det här är roligt, enbart för mig. men inte för er tror jag.
10 favoriter:
Färg:
creme
Mat: kupus
Band: Crvena Jabuka, svårt val
Film: Little miss sunshine
Bok: en äkta våldtäktsman, Katarina Wennstam. världens bästa faktabok.
Sport: shopping
Årstid: SOMMAR!
Veckodag: fredag
Glassmak: ben&jerrys chocolate fudge med browniebitar. gud så gott!
Tid på dygnet: allt efter 22

9 för tillfället:

Humör: förväntansfull inför shoppingen
Smak: ajvar och majs
Kläder: pyjamas
Bakgrund: bakgrund? bosnier? databakgrund? Julian Mcmahon!
Nagellack: äckligt avflagnat ljusrosa
Tid: 13.30
Omgivning: tyst och fint
Irritationsobjekt: min huvudvärl

8 första:
Bästa vän: Lana, min granne i Jajce. lekte konstant med henne
Screen name: what?
Husdjur: en snigel, om inte det räknas, så är det min kanin Nosa
Piercing: öronen
Förälskelse: Jasmin, fast jag var sju bast.
Musik: tanananannnanana, hajde da ludujemo oveee nociii
Bil: ingen aning
Bråk: alla bråk där jag, Irma och Nadja var inblandade haha.

7 senaste:
Cigarett
: jag var sex bast när jag tog ett bloss i smyg. aldrig mer efter det haha.
Mat: min ajvarmacka
Dryck: vatten
Biltur: den med micke och nicole när vi var på donken
Kyss: för några veckor sen eller nått
Spelad låt: jenny don't be hasty. älskar den!
TV-program: nip tuck

6 har du någonsin:
Dejtat någon av dina bästa vänner: ja
Brutit mot lagen: gör det rätt ofta, laddar musik hela tiden.
Blivit arresterad: nej
Badat naken: det blir lite jobbigt med kläder
Varit med på TV: jepp, svt. i trean på gymnasiet tror jag.
Kysst någon du inte känner: nope

5 nej tack:
Kläder: höga midjan-jeans
Mat: allt med gris
Musik: turbofolk. fuj.
Dryck: det mesta
Personlighetsdrag: seg som fasen

4 saker:
Du gjorde igår kväll: shoppade
Du kan höra just nu: jenny går på repeat
Du inte kan leva utan: mat
Du gör när du har tråkigt: påbörjar msn-bråk med ajdin

3 personer:
Du avundas: alla disciplinerade människor
Du tycker om: dom flesta på min msn
Du inte gillar: alla jag aldrig skrattar med

2 val:
Kaffe eller te:
te
Vår eller höst: sommar

1 önskan: att aldrig mer bli sjuk. jag har inte råd med det just nu.

Kommentarer
Postat av: A

znao sam!!

2007-03-06 @ 17:44:01
Postat av: magz

nista ti ne znas :P

2007-03-06 @ 21:13:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0