det måste ju lösa sig på något sätt

jag är så pisstrött. ska sitta med den här skitkompletteringen lite till sedan ska jag sova. fattar fasen inte att jag ens orkar vara trött när jag är så trött som jag är.

idag var jag och nicole duktiga och blev färdiga med en uppgift av dom tre skituppgifter som jag-älskar-min-röst-maria har gett oss. mestadels av tiden gick till att gnälla och allvarliga planer på att skriva sura små fotnötter i arbetet.

den här veckan och nästa vecka kommer vara årets första värsta veckor. det har nog inte varit så här kritiskt sedan någon gång förra året i december om jag inte minns helt fel. fast jag är övertygad om att det kommer att fixa sig.
men det kommer inte att vara lätt, fast vi kommer att fixa det.

Kommentarer
Postat av: N

Ja jag hoppas faktiskt att det kommer lösa sig. Allt känns väldigt väldigt hopplöst nu men det är väl bara bita ihop å ta en bit i taget.

Snart är det över!

2007-03-21 @ 09:40:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0