britney och tiden

min kalender står fortfarande på februari. jag har inte orkat byta blad trots att vi är i mitten av mars. jag har börjat få ångest över datum, kalendrar och klockslag. min vanliga kalender har jag för länge sedan slutat att fylla i. jag vet inte om det kan bero på att när jag var yngre (högstadie-gymnasietiden) jämt fyllde i minsta lilla sak i mina kalendrar, hade koll på ALLTING, precis allting. och nu kommer den här perioden då jag bara inte orkar byr mig.

man ska aldrig göra något helhjärtat eller satsa för mycket på det för risken är större att man tappar intresset och råkar gå åt det helt motsatta hållet.

lite som brittan som tröttnade på kändisskapet och checkade in sig på rehab.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0