bra sömn

min pappa ligger i feber och hostar. mamma är på god väg till att hamna i samma tillstånd som pappa. och jag med. och det är hemskt!
det var ju inte länge sedan jag var sjuk. hur ska kroppen klara av ännu en förkylning.

dessutom så vaknade jag vid 17 idag. hade drömt en massa skumma drömmar. en handlade om att jag hade en stalker som hotade med att döda mig. jag vaknade där och kände att jag var tvungen att somna om för att fortsätta på drömmen så att den slutar lyckligt.

och nu ska jag sova igen. är ritkigt trött.

Kommentarer
Postat av: adisa

jaa men gör det. du kan ju ha den som en extra kurs utöver median. som jag. man behöver ju inte känna nån press på sig att klara tentorna i med att det ju är en extra kurs du tar, för intressets skull lixom.:)

2007-03-10 @ 03:58:04
URL: http://adisa.blogg.se
Postat av: Malena

du ä lika söt som vanligt Magda:) hur går studierna? kramar från gamla klassisen

2007-03-10 @ 12:59:47
Postat av: magz

haha tack malena :) allt går bra, men kan gå bättre haha.

2007-03-10 @ 23:31:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0