bort med skräpet

från depp till pepp. det var lite kritiskt idag. låg i soffan och degade för att magontet skulle försvinna. och nu tänkte jag städa bort bekymmer ur mitt liv. men jag börjar med lägenheten. jag har slängt så mycket grejer. fattar inte ens att jag ägde en massa småsaker, typ extraknappar till tröjor jag inte ens minns, parfymkartonger, tablettförpackningar till tabletter jag inte ens går på längre (jag låter som värsta knarkarbruden) och så smink och hudprodukter som jag inte använder. tidningar har jag svåååårt för att slänga, men dom har jag sorterat. det känns skönt att se alla prylar bara försvinna.

och på senare tid har jag märkt att min materialistvärk har börjat släppa. jag älskar småprylar, så jag är duktig som fasen nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0