blä

jag lyckas alltid förstöra mina hörlurar till mptre spelaren. jag släpar med  mig dom överallt och råkar alltid veckla ut dom så dom slår i marken varje gång. den här gången har snäckan ploppat ut och jag får inte dit den. jag vet inte om jag har lust att slösa pengar på ett par andra. blä.

dessutom är jag lite nervös inför klippningen. precis som alltid. jag sitter där och vill gråta och tänker att det kommer växa ut och sedan blir jag lugn när hon tar bort det där skynket man har på sig. då är det oftast ändå en okej klippning. men just nu vill jag backa ur. haha.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hehe klippningar är ju lite svåra att reklamera. "Du jag skulle vilja ha det lite längre på sidorna" :)

2007-03-05 @ 22:10:21
Postat av: P-O

Hoppade över namnet i förra inlägget :).

2007-03-05 @ 22:11:37
Postat av: magzi

haha. tur att man är vuxen och inte börjar gråta över en dålig klippning iaf haha.

2007-03-05 @ 23:53:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0