äntligen hemma

så jag var hemma och träffade resten av gänget. min bror hade redan börjat käka middag innan vi hann komma trots att pappa ringde och förtydligade att vi skulle äta tillsammans. han var glad över att se mig, men pubbe-killar är lite dåliga på att visa känslor så han stretar emot lite när jag kramar honom. men söt är han.

sen kom den evigt glada farmor H. hon har krympt lite. hon börjar bli en gumma, en söt liten gumma som är rapp i käften. hon och pappa är bra på att tjafsa med varandra. och det är kul att lyssna på det. farmor kör sin historia no matter what. och så tvingar hon oss att översätta när hon tittar på glamour. det var säkert därför hon kom. hon är så härlig.

         
mamma - deno hatar att ta kort men jag tvingar honom. men tredje kortet är en fullträff

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0